1.8.2010 jsme si chlupatou kuličku dovezli domů

01.08.2010 00:00

Tak máme prcka doma!! To vám povím, to je teda fofr :-)..
V neděli když jsme přijeli, tak si všechno krásně očichal, pohrál si, napapkal se a spinkal. Večer se taky najedl a já plánovala, že budu bivakovat s ním u boudy. Ale Alfréd usnul jak dřevo, tak jsem se nenápadně vyplížila a šla do své postele. No....ve čtyři ráno byl budíček - chviličku jsme ho nechali kňourat, ale jakmile začal výt a plakat, tak jsem se pěkně oblékla a mazala k němu. To bylo radosti, když někdo přišel!! Tak jsem s ním byla do šesti ráno. Dostal nabaštit a já se vytratila, protože jsem musela ještě na chviličku do práce. Alfréd mezitím usnul - mimochodem si v kotci našel to nejvíc špinavý místo, kde je hlína. Asi ho to chladí. K ránu už většinou leží na dřevěné podlážce. Do boudy se chodí koukat, ale za vteřinu je zase venku. Odpoledne jsme si hráli, papali, čurali, kakali...no prostě normálka :-))
Večer jsme počkali až usne, a pak se zase vytratili. ráno byl opět budíček, tentokrát o půl páté. Tak jsem ho šla vyvenčit, pomazlit, nakrmit a pak odešla. Trošku kňoural, tak jsem na něj mluvila z okna a pomohlo to, za chvíli zase spinkal. Další budíček byl  v sedm, a to už moooc plakal, že tam teda jako nechce být sám, ať laskavě někdo přijde!! Tak jsme šli oba. Déšť nedéšť, udělali jsme si snídani v kotci :-))
No a takhle tady vegetíme !!
Včera jsme také byli u pana doktora. Alfréda pořádně prohlédl od hlavy až po špičku ocasu a moc ho pochválil. Alfík držel jako beránek! Panu doktorovi se moc líbíl, jak vizáží, tak zdravotně. Také ho moc pochválil, jak je klidný.. Na váze navážil 7,8kg. Také koukal na kýlu a říkal, že je malilinká, že chvíli počkáme, co to udělá a pak se uvidí, jestli se zatáhne, nebo ji zoperuje. Příští pondělí jdeme na očkování, tak snad vše zvládneme.
Z hraček si zatím nejvíc oblíbil klacík a dnes objevil plastovou láhev - ta se báječně kutálí!! :-)) A taky nosí popadaná jablka - chytne je za stopku a už maže :-)

Je s ním sranda a vypadá to, že se mu u nás líbí!!