26.8. už neplačeme!

26.08.2010 00:00

UŽ NEPLAČEME!!!!!!!!!!!!!!!!
V neděli ráno ještě dělal jako by ho na nože brali, takže celá ulice měla opět kolem 6 hod budíček. Už jsem z toho začínala být trochu nešťastná, protože kolegyňka mě vystrašila, že jejich Max brečí dodneška (je mu 5 let), kdykoliv odcházejí!! Tak už jsem všechno viděla černě, a přemýšlela, jestli ho nebudeme ráno muset dávat domů do vstupu.
V pondělí jsem to ráno udělala jako vždy - přivítat se, pochválit, že byl celou noc hodný, posbírat bobany v kotci, jít vyčurat a nejlépe ještě hodit bobana, cca 5 minutek si pohrát a pomazlit se, dát papání, pár granulek hodit do boudy a další schovat do mikiny, na které spinká a hurá pryč!!  Jakmile Alfréd dobaští, najde všechny schované granulky, tak zjistí, že jsem pryč a začne naříkání. A tentokrát nic!!!!????? Tak jsem stála minutu, dvě minuty - občas trošku kvíknutí, tři minuty, pět, osm, deset minut. A ticho. Tak jsem nenápadně nakoukla a Alfík ležel na místečku a byl úplně v klidu!! No já nemohla uvěřit svým očím - teda vlastně spíš uším :-))) Tak jsem jela do práce a pak hned volala tatíkovi, jestli byl klid, i když jsem odjela autem, a prý jo!!! No to bylo radosti.
Tak v úterý jsem čekala, co bude, a ono zase ticho!!! Tak jsem stráááášně ráda, že už Alfík pochopil, že mu plakání a vytí nepomůže, a že může jít odpočívat, že odpoledne zase přijdu!!! Tak už i já ráno odjíždím mnohem klidnější!! A sousedi se konečně můžou pořádně vyspat :-))

No jinak jsme měli menší bitku :-) Alfík měl klíště, ale na tak pitomým místě - na vrchním víčku, těsně u očka!! Tak jako že mu je vyndám. Tak to jsem zjistila okamžitě, že sama to nezmáknu, tak jsem počkala na Standu. Takže byl asi půl hodinový boj!!!! Alfíkovi se to nelíbilo, že se nemůže hýbat, že ho držíme a hlavně že mu něco strkáme skoro do oka!!! Já zase měla strach, že se cukne a fakt ho do toho oka píchnu. Tak jsme se snažili asi půl hodiny, už jsme byli úplně k.o.!!! Ale naštěstí to unavilo i Alfa, takže najednou jako když utne a Alf držel jak beránek!! Tak jsme klíšťáka krásně vytáhli ( i když na tom víčku to šlo špatně, jak je tam taková hejbací kůžička. Tak jsem Alfíka pořádně pochválili a pěkně jsme mu vysvětlili, že to není poslední klíště, které chytne, tak že se musí naučit držet. Koukal, jakože nás chápe, ale myslím, že příště bude bitka zase :-)))

No dneska byla taky sranda, protože jsem zapomněla v kotci tu odměrku na granule, takže je samozřejmě totálně rozcupovaná :-)) Takže než koupím další, tak si pěkně donesu kuchyňskou váhu, a budeme odvažovat . Alfík granulky zbožňuje, tak abychom mu nááááhodou nedali míň!!! :-) Když vidí, jak nesu baštu, tak se může zbláznit, skáče, běhá, dělá kotrmelce, jen abych mu to už dala!!

Také chodíme na procházky. Zatím jen takové kratší, maximálně půl hodinky. Někdy jde na vodítku krásně, někdy táhne, samozřejmě musí všechno očuchat! Na cizí psi kouká, ale zatím neštěká ani nijak nedoráží. Vždycky když někde nějaký je, tak na Alfíka mluvím a snažím se odvést pozornost, aby mi jednou nešel po každém psovi, kterého uvidí. Tak zatím je to dobré, ještě ho na vodítku udržím!! I když teda sílu má už pěknou!! Hodně lidí, když ho vidí, tak si myslí, že to je vlčák. Tak se vždycky ptají, tak jim řeknu, že to je hovawart, a zatím jen jeden pán věděl, co to je za plemeno. Jinak to nikdo nezná, tak je sranda, jak to vždy musím třikrát zopakovat a pak ještě vysvětlit co to je zač a jak bude velký a jestli je hodný atd......